Z reklamami zewnętrznymi spotykamy się dziś na każdym kroku i rzecz jasna nadal tak będzie. Wielu przedsiębiorców nie ma bowiem wątpliwości co do tego, że dzięki takim kampaniom są oni w stanie dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i z pewnością jest to prawda. Wiele zależy jednak też od tego, w jakiej formie jest ona przedstawiona, czy też w jakim miejscu ulokowana. Nie chcemy się jednak przyglądać czynnikom wpływającym na efektywność reklam. Przyjrzyjmy się natomiast opiniom osób trzecich. Co o reklamach zewnętrznych myślą dziś Polacy?
NIE dla reklam zewnętrznych?
Jak się okazuje, wielu Polaków nie ma najlepszej opinii o takich reklamach. Uważają oni, że nie tylko nie niosą one w sobie żadnej wartości merytorycznej, to na dodatek negatywnie wpływają na wygląd całej okolicy. Oczywiście od każdej reguły jest wyjątek i nie inaczej jest też i w tym wypadku, choć nie da się ukryć, że Polacy dla reklam zewnętrznych mówią NIE.
Co przeszkadza nam w reklamach zewnętrznych?
Wspominaliśmy, że Polacy nie akceptują reklam zewnętrznych, ze względu na ich nieład i negatywny wpływ na okolice. Poza tym wielu narzeka, że są one nudne i na niskim poziomie. Odniesiono się tu również do kwestii reklam umieszczonych przy drogach. Te z kolei potrafią rozpraszać kierowców, co także nie wpływa korzystnie na ich odbiór przez społeczeństwo. Wielu Polaków sądzi, że w prawie powinny nastąpić zmiany regulujące reklamy zewnętrzne. Czy w związku z tym na tej płaszczyźnie możemy się w najbliższym czasie spodziewać jakichś zmian? Raczej jest to mało prawdopodobne.
2 Responses
To chyba zależy od odbiorcy. Dla mnie tam reklamy nie przeszkadzają.
To zależy, gdzie są umieszczone.