Popularne formy reklamy zewnętrznej

Popularne formy reklamy zewnętrznej
19 Paź
11:04

Reklama zewnętrzna zwana też outdoorową jest dziś bardzo popularna, a swoją powszechność zawdzięcza dwóm czynnikom. Przede wszystkim należy mieć tutaj na uwadze, że jest to reklama, która trafia do szerokiego grona odbiorców, dzięki czemu może być uznawana za efektywną, choć na jej efektywność wpływ mają także i inne czynniki. Poza tym bazuje ona na prostym przekazie reklamowym, co ma swoje odbicie w chwytliwych hasłach oraz nośnych symbolach. Z jakimi formami reklamy zewnętrznej mamy dziś do czynienia?

Reklama wielkoformatowa

Na pewno do takiej formy reklamy zaliczymy wszelkiego rodzaju nośniki wielkoformatowe. Na takie składają się przede wszystkim ogromne reklamy, które znajdują się na ścianach budynków. Umieszczone mogą być tam na stałe bądź też tylko na czas ich remontu. Reklama wielkoformatowa to także i duże billboardy. Te najczęściej spotkać możemy przy drogach. Co najważniejsze są oświetlone, a więc tworzą także ciekawe uzupełnienie otaczającego je pejzażu.

Frontlighty i backlighty

Ważne są tutaj także frontlighty i backlighty. O czym mowa? Możemy je rozumieć jako powierzchnie ekspozycyjne, które są oświetlone od wewnątrz. Zauważmy tutaj, że backlighty są niejako uzupełnieniem frontlightów.

Reklama pneumatyczna

Często spotykamy się także z reklamą pneumatyczną. Szczególnie podczas wszelkiego rodzaju eventów. Ta forma reklamy to nic innego jak różne dmuchane bramy, balony czy maskotki, które przedstawiają logo danego producenta.

Jak w związku z tym widzimy, możliwości zaprezentowania swojej firmy na zewnątrz nie brakuje. Na jaką formę Wy się zdecydujecie?

«
2 Comments
    Damian
    Październik 21, 2016 at 11:04 am

    Ciekawe są te wszystkie balony i dmuchane bramy.

    Sebastian
    Październik 21, 2016 at 11:04 am

    Ja tam dalej za najlepsze nośniki uznaję banery i billboardy.

Dodaj komentarz